Vzhledem k možnosti osobní přítomnosti ve škole i pro žáky 2. stupně od 8. června 2020 jsme připravili pro jednotlivé třídy rozpis konzultačních dnů a hodin.
Obsahem aktivit budou třídnické hodiny (odevzdávání učebnic, vyzvednutí osobních věcí, ...) a konzultace navazující na vzdělávání na dálku. Žáci si přinesou pomůcky do profilových předmětů (matematika, český jazyk, anglický jazyk), psací potřeby, sešity, přezůvky.
Aktivity budou probíhat pro každou skupinu jedenkrát týdně v čase od 8:00 do 11:30 dle rozpisu uvedeného níže. Přihlášení žáci mohou v daný den využít školní stravování po přihlášení u vedoucí školní jídelny.
Před prvním vstupem do školy musí každý žák odevzdat podepsané ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění. Pokud tak žák neučiní, nebude se moci konzultačních hodin zúčastnit.
V případě, že se žák v daný den konzultací nezúčastní, žádáme zákonného zástupce, aby žáka předem omluvil. Škola povede evidenci o docházce žáků do školních skupin. Případná absence se nebude započítávat do absence uváděné na vysvědčení žáka.
Rozpis:
Pondělí:
6. A – příchod v 8:00 hlavním vchodem
6. B – příchod v 8:00 zadním vchodem
Úterý:
7. A – příchod v 8:00 hlavním vchodem
7. B – příchod v 8:00 zadním vchodem
Středa:
8. A – příchod v 8:00 hlavním vchodem
8. B – příchod v 8:00 zadním vchodem
Čtvrtek:
9. A – příchod v 8:00 hlavním vchodem
9. B – příchod v 8:00 zadním vchodem
Pátek:
- možnost individuálních konzultací po předchozí dohodě s vyučujícími (i pro nepřihlášené žáky) za účelem odevzdání učebnic a vypracovaných úkolů, vyzvednutí osobních věcí …
Každý žák je povinen dodržovat následující hygienická pravidla.
Příchod ke škole a pohyb před školou
- je nutné dodržovat odstupy 2 metry popřípadě mít zakrytá ústa a nos (rouška)
- žáky před určeným vchodem vyzvedne třídní učitel
- každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáček na jejich uložení a také přezůvky
V budově školy
- v budově školy platí povinnost mít zakrytá ústa a nos (rouška)
- po vstupu do budovy je nutné použít dezinfekci na ruce (je umístěna za vchodovými dveřmi)
- pohyb žáků v budově školy bude minimalizován, je nutné stále dodržovat odstup 2 metry
- před opuštěním třídy si každý žák na celou dobu mimo třídu nasadí roušku
Ve třídě
- ve třídě nemusí žáci nosit roušku, pokud je zachován rozestup 2 metry
- pokud dochází k bližšímu kontaktu, musí se roušky nosit i ve třídě
- při sejmutí roušky si ji každý žák ukládá do vlastního sáčku
- žáci si po každém vzdělávacím bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce ve třídě
Při podezření na možné příznaky na COVID-19
- nikdo s příznaky infekce dýchacích cest, které by mohly odpovídat známým příznakům COVID-19, nesmí do školy vstoupit
- pokud žák v průběhu dne bude vykazovat některý z možných příznaků COVID-19, bude umístěn do samostatné místnosti a budou kontaktováni zákonní zástupci a vyzváni k okamžitému vyzvednutí dítěte
Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování, po prokazatelném upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy, respektive k vyřazení žáka ze skupiny.