Naše škola ukončila realizaci projektu EU – peníze školám, který byl zahájen v dubnu 2011.
Byly vybrány šablony, které nejlépe odpovídaly potřebám školy.
V rámci šablony III/1 probíhala individualizace výuky prostřednictvím digitálních technologií, která přispěla ke zkvalitnění vzdělávacího procesu v matematice, českém jazyce a anglickém jazyce. Do individualizace byli zapojeni jak žáci se speciálními vzdělávacími potřebami, tak i žáci nadaní.
V rámci šablony III/2 „Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT“ vytvořili pedagogičtí pracovníci digitální učební materiály pro vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace, Matematika a její aplikace a Člověk a příroda. Všechny vytvořené materiály byly ověřeny ve výuce a budou i nadále ve vyučovacích hodinách využívány.
Při školení v rámci šablony III/3 Vzdělávání pedagogických pracovníků pro oblast digitálních technologií vyučující získali a rozšířili si své dovednosti při práci s ICT.
Také další proškolení pedagogických pracovníků v rámci šablony IV/3 přispělo k seznámení pedagogů s novými formami a metodami výuky směřujícími k rozvoji matematické gramotnosti žáků.
V rámci snahy o prevenci a snížení rizikového chování žáků bylo využito šablony VII/1 Prevence rizikového chování. Ve spolupráci se sdružením Podané ruce se uskutečnilo několik bloků výukových programů pro žáky 6. a 7. ročníků. Jednalo se o prožitkové lekce směřující k preventivnímu předcházení šikany , rizikům spojeným s užíváním drog atd.
Náplní byly interaktivní hry, učení se přímým prožitkem, improvizace, diskuse, dramatické hry. Na tyto aktivity bude škola navazovat dalšími preventivními programy.
Finanční dotace spojená s realizací projektu byla využita na zmodernizování jazykové učebny, byl pořízen přenosný interaktivní set a další interaktivní tabule. Došlo k nákupu nových PC a tím mohly být modernizovány počítačové učebny v obou budovách školy. Pro potřeby pedagogických pracovníků byly pořízeny notebooky, které umožnily vypracování digitálních učebních materiálů a zkvalitnění přípravy na vyučování.
Celkově lze říci, že došlo k naplnění stanovených cílů. Prostřednictvím projektu mohla škola vytvořit podmínky pro zkvalitnění výuky i práce pedagogů a naplnit cíle preventivních programů.